Over XO|HMR

Een sterk creatief georiënteerd strategisch bureau.

XO|HMR is een sterk creatief georiënteerd strategisch bureau. De activiteiten zijn voornamelijk gericht op marktstrategieën. Branding en het creëren van relevantie en betekenis voor consumenten/gebruikers zijn daarbij het voornaamste doel. Hier ligt ook de passie en kunde van XO|HMR. Het ontwikkelen van nieuwe identiteiten/merken of het re-branden van bestaande merken, vormen de kernactiviteiten. Daarbij kan XO|HMR ook in het uitrollen van deze strategieën een rol spelen. Zowel design, als offline en online communicatie zijn als disciplines binnen het bureau vertegenwoordigd.

Diensten
POSITIONERING MERKEN

Merk identiteit
Merk architectuur
Visuele identiteit
Merk herpositionering

COMMUNICATIESTRATEGIE

Campagne ontwikkeling
Employer branding
Offline Media-strategy
Online Media-strategy
Regie executie

CAMPAGNE CREATIE

Copy & art
Fotografie & film
Packaging design
Webdesign
DTP

Wij geloven dat ideeën de wereld kunnen veranderen

Ons concept

Ons concept is gebaseerd op de ontwikkeling van goede ideeën. Ons doel is bedrijven te helpen met het bouwen van hun merk én hen te laten zien hoe dat het beste gedaan kan worden. Om dat te bereiken bieden wij hen onze creativiteit, kennis en ondersteuning.

Waar wij in geloven

Wij geloven in de kracht van merken en in een oprechte band tussen een merk en haar klanten. Het gaat niet om een vaste propositie, maar om het constant delen van relevante informatie. Wij geloven dat alles begint met een goed idee en dat goede ideeën de wereld kunnen veranderen. Dit staat los van waar, hoe of met welk medium het idee wordt gepresenteerd.

Merkbelofte

XO|HMR inspireert en ondersteunt haar klanten tijdens het branding- en communicatieproces, met creatieve input en een breed scala aan diensten. Zo kunnen wij elk type campagne succesvol uitvoeren.

Walter Nordsiek

Managing Partner (strategisch marketing expert)

Gepassioneerd en ervaren strategisch marcom manager. Houdt van trans­parantie, directe communicatie en werkt resultaatgericht. Verantwoordelijk geweest voor o.a. de marketing en identiteit van Yacht. In het verleden com­mercieel eindverantwoordelijke voor de razendsnelle groei van Aareon. Vervolgens veel bezig geweest met verandermanagement als partner van Andersom. Recent is hij bij Achmea verantwoordelijk geweest voor de transitie van de communicatie afdeling binnen Achmea met als doel de afdeling “marktconform” te maken en te transformeren van een traditioneel off-line afdeling naar een multi-channel afdeling. Op basis van kennis, ervaring en de nodige dosis humor creëert Walter graag een prettige werksfeer die het beste in mensen naar boven haalt.

Bart Hofman

Managing Partner (inspirerend creatief directeur)

Jarenlange ervaring als art director, waarvan zeven jaar op internationaal niveau bij Saatchi & Saatchi, twee jaar bij BBDO en de laatste jaren werkzaam bij HMR reclame als creative director. Heeft een heldere visie , strategisch inzicht en blinkt uit met unieke, inspirerende en sprekende communicatie concepten. Verantwoordelijk voor verscheidene nationale en internationale effectieve, bekroonde en genomineerde campagnes o.a. voor de Mini Cooper, Allround uitzendbureau en ASH.

                                                                                                                                                                                .

Roland Jurriëns

Managing Partner (doortastende inventieve merkenbouwer)

Gedreven en daadkrachtige professional met een rijke carrière in ons vak. Hij heeft ruim 32 jaar ervaring in het marketing- en communicatie vak en kent het vak dan ook van binnen en van buiten. Hij heeft verschillende management en directie functies vervuld, zowel bij de overheid (o.a. directeur communicatie & marketing gemeente Utrecht) als in het bedrijfsleven, onderwijs, sportorganisaties en de leisure industrie. Hij heeft o.a. gewerkt bij FC Utrecht, NHL Hogeschool, Leidse Schouwburg, Italiaans verkeersbureau, Amstelland Wonen, De Vrijetijds BV, RO Theater. De grootste gemene delers in deze functies waren: Marcom management met focus op merkontwikkeling.                                                                                   .

Onze deuren staan open

OVERTUIGD? LAAT HET ONS WETEN!